Wat gebeurd er..

Plaats reactie
Silver
Site Admin
Berichten: 15
Lid geworden op: 18-02-2017 22:38

Wat gebeurd er..

Bericht door Silver » 19-02-2017 11:28

Ramona is jarig vandaag, Gefeliciteerd!

Haar familie komt ook vandaag, leuk voor haar, al begrijp ik het niet helemaal wat die vader betreft, want daar had ze geen contact meer mee zei ze laatst.
Ramona die zichzelf weer in een veel te strakke rok heeft gehesen.
Ik snap niet dat haar medebewoners daar nou niets van zeggen, ze laten haar gewoon voor schut lopen.
Ze vraagt aan Kevin: "Kevin jij bent altijd heel eerlijk, vind jij dit een topoutfit?"
Stilte... dan zegt Kevin dat het geen topoutfit is maar dat de rok haar heel goed staat. Huh, schiet mij maar lek ;)
Ook al staat die rok haar niet, het is wel goed te zien dat ze is afgevallen.

Boyd heeft weer een tattoo klant, of twee, er liepen twee jongens met hem mee.

Billy en Jessie zijn in gesprek en ze houden er nu rekening mee dat ze naar huis gestuurd kunnen worden. Goh wat goed, dachten ze eerst dat ze een uitzondering waren dan? ;) En ze vinden zichzelf zo goed, ze hebben al zoveel gedaan de afgelopen maanden. Maar eens een goed woord zeggen over de minimalisten waar ze veel aan te danken hebben, zit er niet in natuurlijk.

Billy vertrouwd Romy of Britt niet, een van de twee, ik kon even niet horen welke naam ze noemde, maar het ging over een vrouwelijke ondernemer, en dat er geen pijl op haar te trekken was.

Afbeelding

XGreetjeX
Berichten: 9
Lid geworden op: 18-02-2017 23:29

Bericht door XGreetjeX » 19-02-2017 11:39

Goedemorgen allen :D

Ramona is er maar druk mee en dat op haar verjaardag.
Vandaag komt haar vader toch ook.
Ben wel nieuwsgierig hoe ze zal reageren.

Ramona is wel een leuk mens maar jammer dat ze soms zo ontevreden is en ontzettend lui.
Ook zo inhalig en de boventoon willen aanvoeren.

Snap eigenlijk niet eens dat ik haar ook wel leuk vind. Maar ja zo gaat dat :roll:
Verdraag van anderen dat ze anders zijn

Silver
Site Admin
Berichten: 15
Lid geworden op: 18-02-2017 22:38

Bericht door Silver » 19-02-2017 11:41

XGreetjeX schreef:Goedemorgen allen :D

Ramona is er maar druk mee en dat op haar verjaardag.
Vandaag komt haar vader toch ook.
Ben wel nieuwsgierig hoe ze zal reageren.

Ramona is wel een leuk mens maar jammer dat ze soms zo ontevreden is en ontzettend lui.
Ook zo inhalig en de boventoon willen aanvoeren.

Snap eigenlijk niet eens dat ik haar ook wel leuk vind. Maar ja zo gaat dat :roll:
Goedmorgen Greetje, Ramona kan bij mij ook wel een potje breken, maar soms is ze ook ronduit onuitstaanbaar. Maar al met al wel een gezellig mens :)

Plaats reactie